Kako se jede u Trebinju?

trebinje-bosnia-herzegovina-1189540520

Nedavno sam iskoristila svoj kratki godišnji odmor i odlučila posjetiti zemlju mojih predaka, Hercegovinu, i to malo ali slavno Trebinje.

Posljednji put kada sam bila u Trebinju, mogla sam da nađem hiljadu zamjerki, malih i velikih, ne samo na turizam, nego i na odnos ljudi prema nekome ko nije tu tako često.

Danas se to drastično promijenilo, te sam primijetila da je u Trebinju porastao ne samo turizam, nego i odnos prema ljudima, usluga, kultura…

Kako mi moja ljepša polovina nije dao da nam lično ja bilo šta pravim i kuham, nego me vodio po raznim restoranima, primjetila sam da Trebinje ima jako bogatu gastronomsku ponudu.

fotor090413015

Tako smo od mnogobrojnih restorana naišli na jedan koji nam se strašno svidio i u kojem je hrana tako ukusna, da smo tamo išli svaku noć na večeru. Restoran se nalazi u Starom Gradu Trebinja i zove se TARANA.

Kada gledate sa ulice, restoran izgleda kao usputna lokacija za popiti kafu ili sok nakon duge šetnje. Međutim kada sjednete i kada vam priđe preljubazno osoblje restorana, shvatite da nije samo o tome riječ.

Meni ovog restorana je prebogat, od talijanske, meksičke, domaće kuhanje, do hercegovačkih specijaliteta, preko vina, rakija i drugih duši dragih namirnica. Zapitam se tada šta ta jela čini tako dobrim , ukusnim i bogatim. Surfajući po internetu nađem da TARANA pored restorana, ima i vlastitu proizvodnju mesa, vina i poljoprivrednih dobara. To me je jako obradovalo. Vlasnik TARANe sam uzgaja svoje namirnice koje zatim svojim profesionalnim kuharima ustupa kako bi za nas pravili preukusnu hranu i dobro nas najeli.

fotor0905105647

Osim restorana i vlastite proizvodnje, vlasnik takođe ima i nekoliko mesara kao i vinskih podruma u kojima je mguće kupiti svježe meso, provjerene kvalitete, kao i vino za vlastite potrebe ili za lijep poklon prijateljma.

Kako sama jako volim talijansku kuhinju, nekako sam za te naše večere stalno jela talijanska jela. Od svih tih nevjerovatnih ukusa bechamel sosa, bosiljka, ruzmarina, posebno su mi se svidjele lasagne, koje ću rado svima da preporučim.

Zemljana posuda, bechamel i bolognese sos, kao posljednji tuch na kraju žuti sir sa bosiljkom i origanom. Mljac…

Znam sigurno da ću u TARANu opet otići kad budem išla u Trebinje, ali isto tako znam da mi taj čudesni svijet nedostaje nakon povratka sa godišnjeg odmora. Ali i vama preporučujem da, ukoliko vas put povede preko Trebinja, parkirajte auto na autobuskoj stanici, prejeftin je, prošetajte do Starog grada i sjedite u TARANu na jedan odličan ručak ili večeru. Nećete se pokajati …

<Arhiv>

Ovaj unos je objavljen u Živim/Radim/Putujem i označen , , , , . Zabilježite trajni link.

Komentariši

