Kad porastem biću …

Svaki kuhar ima neku svoju malu tajnu.

Mnogi će reći “što je sad njoj naumplao da piše o tjestima, kad je ovako vruće”!? Znam svi ćete se to pitati. Znam velike su vrućine i nikome se ne da peglati sa kuhanjem komplikovanih jela, a po najmanje zezati sa tjestima.

Ja sam jednostavno morala da napišem jednu malu priču uz koju se veže kvasac.

 

82a44cff748d6e2eaa5a80b28515e36d

Svi mi prilikom pravljenja peciva koristimo neki prašak, kvasac ili slično. Međutim nedavno sam vidjela odličnu reklamu za Dolcela kvasac. Radi se o tome da brašno govori i kaže “Kad porastem biću kiflica”. Pa zar to nije preslatko. Znači Brašno zna da kada mu se doda Dolcela kvasac ono će da naraste i onda će od njega da nastanu kiflice, koje će onda neko slatko da pojede jer je i sama reklama jako slatka.

Uzmem tako ja da napravim kiflice. Stavim Brašna i Dolcela kvasca i počnem da mjesim, a Brašno mi šapnu “Kad porastem biću…” jer sa još uvijek nisam odlučila da li da pravim baš kiflice.

 

995938_452383654858792_2013845128_n

Mješajući tako sastojke, praveći loptice, razmišljam šta će Brašno biti kad poraste! Dok je raslo, sjetim se da moja bolja polovina voli suhe kiflice sa susamom, pa tako i Brašno napokon sazna šta će biti sada kad je već naraslo.

Naravno Dolcela kvasac je Brašnu pomogao da lijepo naraste, tako da je ispalo dosta kiflica sa susamom.

Kiflice su se pojele, stomaci su bili zadovoljni, a znam sigurno da je i Brašnu bilo drago kada mu je došla Docela i pomogla mu da naraste.

Svima nam je u životu potreban neko ko će nam pomoći da narastemo!

 

<Arhiv>

Ovaj unos je objavljen u Živim/Radim/Putujem i označen , , . Zabilježite trajni link.

Komentariši

