Kolač sa jabukama/trešnjama

Kad sam bila mala moja je nana redovno pravila kolač od jabuka kojeg sam jako volila. Ustvari, mislim da je to bio jedini kolač kojeg sam jela, jer nije bio presladak. Ponekad bi nana napravila isti fol samo sa trešnjama. I ja sam se potrudila pa napravila obje varijante, a evo i recepata: 

Kolač od jabuka:

4 jaja razdvojiti žumanca od bjelanaca. Žumanca dobro izmiksati sa 2 šolje šećera ( ja koristim Doncafe šolje za kafu, nekako mi je to optimalna količina). Lagano dodati jednu šolju ulja i jednu kesicu Vanilin šećera, kao i jednu šolju jogurta (ja dodam malkice mlijeka, jer je jogurt prečvrst. Ukoliko koristite super tečni jogurt, mlijeko nije potrebno). U smjesu lagano umiješajte 2,5 šolje brašna kojeg ste prethodno pomiješali sa jednom kesicom praška za pecivo. Umiksajte bjelanca koja ste razdvojili i lagano špatulom ih umješajte u smjesu sa žumancima. Ostavite smjesu 5-10 minuta da se odmori, dok vi narendane jabuke izmješate sa malo šećera. U pleh stavite smjesu na koju ćete poredati jabuke i onda opet pospite smjesu. Kolač pecite ca 30-40 min na 200 stepeni. (Provjerite čačkalicom da li je pečen). Kad je pečen ostavite kolač da se hladi, pa ga pospite šećerom u prahu i režite na kocke, pa servirajte.

Twitter prikaz:

Jabuk

 

Kolač od trešanja:

Kora za kolač se pravi na isti način kao i kolač od jabuka, samo što ćete umjesto jabuka koristiti trešnje, kojima ste prethodno izvadili košpice.

Twitter prikaz:

kolac,tresnja

 

 

Prijatno!

Ovaj unos je objavljen u Jedi Tweet Recepti i označen , , . Zabilježite trajni link.

Komentariši

