Ćufte – mesne loptice

Ćufte pamtim još iz djetinjstva, kada nam ih je kuharica u obdaništu pripremala uz pire krompir. Moja nana kaže da se ćufte obično jedu same uz neku salatu, ali se na naše podneblje ukorjenilo da ih se jede uz neki prilog, bilo da je krompir na bilo koji način ili čak riža, a ko voli možda i neko povrće. Ja se držim mesa, pa evo i recepta: 

 

Pomiješajte 500 grama faširanog mesa sa kombinacijom FANT začina za ćufte ili dodajte začine sami. Od začina treba da stavite malo luka, peršuna, so, biber i malo vegete. Od smjese napravite loptice malo veće od klikera. U dubljoj tavi (ja koristim wok) zagrijte ulje te polako ubacujte loptice, da ne pršće. Pržite ih te kad budu gotove dodajte jednu čašu vode (kažu treba tople, da ne bi meso doživjelo šok, ali ja stavim hladnu) i 200 grama paradaiz pelata, te još malo začinite i sve zajedno promiješajte. Ostavite na laganoj vatri da se krčka 15 – 20 minuta kako bi meso upilo sokove.

Serviraju se tople, uz kako sam već rekla po želji neki prilog ili same.

 

Twitter prikaz:

 

Cufte

 

Prijatno!

Ovaj unos je objavljen u Jedi Tweet Recepti i označen , , , , , , . Zabilježite trajni link.

Komentariši

