Brzi zalogaji: pileće korpice

Jednu večer su mi se gosti najavili da dolaze za sat vremena. Upitnik iznad glave: A šta sad? Brzo sam otvorila frižider i našla pileće filete i lisnato tijesto. Ideja mi je odmah pala na pamet a evo i vama recept: 

Sitno nasjeckati pileće filete (ja sam imala jedan komad, pa sam samo njega iskoristila, ali u zavisnosti od količine koju želite napraviti, možete i više uzeti) te ih pomješati sa sitno sjeckanim maslinama (1 kesica bez košpica), malo začina: so, biber, vegeta, te jedna supena kašika pavlake. Sve zajedno izmješati. Lisnato tijesto razvaljati i rezati na kocke. Rubove svake kocke namazati jajetom te u sredinu stavljati kašiku smjese od piletine. Eh sad, čoškove kocke tijesta skupiti u jedan i stisnuti kako smjesa ne bi ispadala. Poredati na pleh obložen papirom za pečenje i premazati jajetom. Peći 30 minuta u prethodno zagrijenoj rerni na 180 stepeni. Servirati kad se malo ohlade.

 

Twitter prikaz:

pilfilKorpice

 

Prijatno!

Ovaj unos je objavljen u Jedi Tweet Recepti i označen , , , , , , . Zabilježite trajni link.

Komentariši

