Domaći sladoled

Nedavno sam na Ebay-u kupila modlice za domaći sladoled. Dosta sam istraživala recepte koji su dobri za ovakvu vrstu sladoleda. Ideja stvarno ima na pretek. Modlice možete kupiti OVDJE. U pakovanju ih dođe 8, a veličina im je otprilike 200 ml. Po meni je to dovoljna količina za jednu osobu, a oni koji mnogo vole sladoled mogu da dobiju i 2 🙂 

Modlice su plastične i iz jednog dijela sa poklopcima na kojima je štapić. Poklopci su u 4 boje po 2 komada, tako da se može napraviti ili 4 različita okusa (kako ko voli) ili sve isti okus.

modlice

Potrebno je napraviti željenu smjesu, uliti je u kalup, zaklopiti poklopcem sa štapićem i staviti u zamrzivač da se stisne (oko 3 sata). Nakon što se zaledi pod mlazom mlake vode pokvasiti kalup da otpusti i lagano izvaditi poklopac sa kojim zajedno izlazi i sladoled. Super ideja, brza i jednostavna, a pretpostavljam najzanimljivija djeci.

Evo nekih mojih ideja: 

Nutella Sladoled po receptu Laura in the Kitchen

Nutella.Sladoled

 

Dječiji sladoled sa Sprite-om i gumenim bombonama (ja sam koristila Haribo gumene medvjediće). Gumene bobe poredate u modlu i prelijete sprite-om. Zaledite i spremni su za jelo 🙂

 

sladoled

 

 

Takođe pogledajte ideju za ukusni voćni sladoled.

 

Uživajte u ukusnim sladoledima iz kućne radenosti. 🙂

Ovaj unos je objavljen u Uradi Sam - DIY i označen , , , , , . Zabilježite trajni link.

Komentariši

