Sretan mi rođendan :)

Na današnji dan prije tačno 3 godine pokrenut je JediTweet. Za sve one koji ne znaju, pokrenut je sa idejom da se za što manje vremena i u što manje čitanja sazna recept za jelo koje želimo da pravimo. 

Ideja JediTweet nastala je na obalama Jadranskog mora na Pelješcu. More, zrak, sunce i sve nešto lijepo traži da se hranimo lagano, zdravo ali i ukusno. I tako sam ja htjela da napravim neko jelo koje nisam znala napraviti 🙂 (Da i to mi se dešavalo) Posegnula sam za nekim debelim kuharom kojeg sam našla i listala po receptima i sve više bila gladna. Tada sam naglas prokomentarisala “Što bi bilo dobro da sad uđem online i saznam u 2 klika kako ću da napravim“. Moja bolja polovina je na to samo uzvratio “Pa napravi recepte za Twitter“. WOW!!! Kako sad pa to da uradim, kad imam samo 140 karaktera prostora? Napravila sam jelo, jer sam recept na kraju ipak jedva pronašla, jela i otišla na plažu da uživam u zalasku sunca i razmišljam o genijalnoj ideji recepata za Twitter.

Razmišljajući tako i uživajući u zvucima koji me okružuju, smislila sam da recept na Twitteru mogu jedino napisati ako imam neku skraćenicu. Tako sam malo po malo svakoj namirnici, začinu, radnji, dodatku… počela nadjevati skraćenice. Od matematičkih, do interpukcijskih, preko redovnih skraćenica, anglizama, germanizama… Tako je nastao čitav niz skraćenica, koje su ponekad i meni teško shvatljive, zbog čega sam ih sastavila u jedan paket i objavila na Twitteru 🙂 a vi ih možete preuzeti OVDJE.

Ime/Naziv smo jedva smislili, i to treba da bude kratko i jasno. Tweet je kratka poruka koja se ostavlja na Twitteru, a ako pišem recepte po kojima se pravi nešto što ćemo jesti, onda je imenu najbolje odgovarao imperativni oblik glagola jesti – jedi!

Untitled

Jedan od prvih objavljenih recepata na twitteru

JediTweet se tako malo po malo razvijao, gradio, punio, gostovao na TV stanicama u Sarajevu. Pisalo se o njemu i na BiH portalima, a svoju najveću ekspanziju doživio je u Novom Sadu na #FoodTalk2013 kada sam ga zvanično predstavila regionu. Oduševljenje je bilo veliko, podrška radu i ideji još veća.

Planovi su se redali, drugi poslovi paralelno radili, JediTweet zaostajao 😦 Ali evo nakon dugo vremena ipak je došao u fazu kad ga konačno mogu zvanično, onako kako bi svaki #FoodBlogger i trebao, predstaviti na bolji način.

Recepte ću i dalje u skraćenom i originalnom izdanju objavljivati na Twitteru, a ovdje na blogu, ću da pišem i opširne recepte, za sve vas koji imate vremena da čitate 🙂

Ovom prilikom želim da se zahvalim prije svega mojoj boljoj polovini, koji mi je dao ideju za JediTweet. Mojoj mami, kojoj je užasno dosadno što stalno fotografišem hranu (“Eno je opet slika“), a ipak je tu da mi pomogne u aranžiranju ili sklanjanju detalja koji na jednoj fotografiji nisu potrebni. Potom želim da se zahvalim svim followerima na Twitteru i Facebooku, što sa nestrpljenjem očekuju novi recept i ideju. Želim da se zahvalim svim onim dragim ljupkim ljudima koji su mi pomogli da se JediTweet čuje u cijelom regionu, krenuvši od Minje, Gage, Roberta, koji su mi davali savjete i uključivali me u svijet #FoodBloggera, kao i svim drugim ljudima koji su dijelili moje recepte sa svojim prijateljima i davali podršku u nastavku rada.

21. stoljeće i društvene mreže nam omogućavaju lakši pristup informacijama, a ukoliko imamo i neku ideju, onda je lako spojiti ugodno sa korisnim.

 

Hvala vam svima i sretan mi rođendan 🙂 

Ovaj unos je objavljen u Jedi Tweet Recepti, Živim/Radim/Putujem. Zabilježite trajni link.

Komentariši

