Samosa buredžici

Samosa potiče iz Indije, a radi se o prženom ili pečenom tijestu sa različitim filom, a najčešće se pravi u obliku trokuta. Kako sam u poslijednje vrijeme inspirisana azijskom kuhinjom, probala sam napraviti domaće buredžike ali u obliku samose. Evo kako: 

Pomiješajte 500 grama faširanog mesa sa jednom glavicom sitno sjeckanog luka te začinima (ja stavim so i malo više bibera pošto volim da mi je malo ljuto). Jufku (ja koristim gotovu, a vi po želji možete i da razvijete) rezati na trake širine 10 cm, ali sa one duže strane, da ima dovoljno prostora. Jedan kraj jufke presavijte u trokut i stavite mesne smjese otprilike malo više od čajne kašike. Nastavite rolati u oblik trokuta, te završni dio malo pomastite uljem ili puterom i stavite u pleh, u kojeg ste prethodno stavili papir za pečenje. Ponavljajte postupak dok ne potrošite svu mesnu smjesu. Rernu ugrijte na 200 stepeni te zamotane buredžike pecite oko 30 minuta. Servirajte ih još tople uz kiselu salatu ili jogurt u kojeg ste stavili kašiku pavlake (moji ukućani vole u jogurt izmješati jedno sitno sjeckano čehne bijelog luka, ali ja ne volim).

 

moderniBuredzici

 

Prijatno!

Ovaj unos je objavljen u Jedi Tweet Recepti i označen , , , , , . Zabilježite trajni link.

Komentariši

