Dobro došli u 2016. godinu

Evo dođe nam i 2016. godina. Sad listam postove u prethodnih godinu dana i odlučih da ovim postom sumiram 2015. godinu. 

Bila je 2015. godina puna uspona, s manje padova, na čemu sam joj veoma zahvalna. I ne samo kada je u pitanju blog i JediTweet, nego generalno u životu.

U maju smo se družili @Ka5an Caffe sa djevojkama i pričali o JediTweet ideji, o zdravoj hrani o uspjesima i padovima. Pridružila nam se i poznata nutricionistica Amela O'Reilly koja nam je pomogla da odgovorimo na mnoga pitanja zdrave prehrane i zdravog načina života.

12341421_825859557540323_773741061462595779_n

Onda su se počela dešavati razna kulinarska dešavanja u Sarajevu, koja sam ispratila, ali i o kojima sam pisala. Onaj koji je izazvao najviše pozornosti u javnosti jeste osvrt na skuhanu Begovu čorbu za Guinness knjigu rekorda. 

Budući da sam napisala nešto što ni jedan mediji nije, budući da sam tekstom ubola tamo gdje je najviše bolilo, onoga koga nije “smjelo” da zaboli samim tim je i taj tekst postao najčitaniji u 2015oj godini.

Untitled1

Ljeto je prošlo bez značajnijih promjena, pisalo se, kreirale se nove ideje, a uspješno se realizovao jedan vrlo lijep projekat, s kojim nastavljam i u 2016oj godini.

Kolumna JediTweet dobila je svoj prostor u mjesečnom izdanju “Vaša Kuharica” powered by Avaz u videu možete pogledati dio onoga o čemu sam pisala u novembru, iako kolumna izlazi od juna 2015.

Iako zbog drugih obaveza već 2 mjeseca nisam ništa pisala ni na blogu ni na twitteru ni na facebooku, nekako se pokazalo da je ponedjeljak bio najistaknutiji dan za pisanje u 2015oj godini.

Untitled

Obećavam da ću se ponovo vratiti pisanju i redovnim objavama, jer u novembru i decembru jednostavno nisam stizala ništa da napravim.

 

Stojte mi dobro u ovoj 2016oj godini, budite veseli, čili, nasmijani, puni elana i nade da će se sve dobro završiti.

#SretnaNovaGodina

Ovaj unos je objavljen u Uradi Sam - DIY i označen , , . Zabilježite trajni link.

Komentariši

