Kako sam pobijedila samu sebe

Svi se mi u nekim trenucima svog života suočimo baš sa njim – Životom. Kao djeca maštamo, plešemo, radujemo se, ne brinemo ni o čemu, a kada porastemo i postanemo svjesni svega što nas okružuje, onda nestaju sve one dječije radosti.

Moram priznati da sam uvijek bila aktivna – živa i nestašna, i kao dijete, a i kasnije. Međutim, valjda sam tokom nekih godina svjesnosti shvatila na kakve sve životne situacije mogu naići. Postala sam svjesna države u kojoj živim, grada koji nije više onaj grad iz mog djetinjstva, ljudi koji sve više ne liče na ljude, situacije ekonomske, političke… Postala svjesna i zatvorila se! Samu u sebe, u svoj oklop, bježala od stvarnosti i života. Vlastitog.

Nekadašnje želje su se ugasile, izgubile, nestale. Ona dječija strast i nestašluk nestali, izgubili se. Postala sam samo jedna osoba koja, eto tako, životari iz dana u dan. Bez volje, bez želje za bilo čim. Napretkom, uspjehom – jer zaboga, to ovdje nije moguće. (donekle i dalje mislim da nije, ali sad su stvari drugačije).

Onda odjednom ko grom iz vedra neba te pogodi upravo on – Život. Servira ti nelagodno, neželjeno, neprijatno iskustvo. Udari te najjačim mogućim udarcem, od kojeg ne boli samo mjesto udara, nego cijelo tijelo, um i duša. Čitav koncept postojanja i letargije okrene naopako. Drmne te kao elektrošoker i probudi te poslije dugog sna.

Uvijek sam čitala knjige, inspirišu me, ali sam u ovom nekom periodu pročitala tri jako dobre knjige. Knjige koje su mi više od drugih otvorile oči. Knjige koje su mi pokazale put. Knjige koje su me naučile kako treba i šta ne treba. Svakom ko ima problem sam sa sobom, ću da preporučim knjige Robina Sharme, ali prije svega morate da shvatite i da spoznate i da sami sebi priznate da imate problem sami sa sobom.

Nikada više moj život, ma koliko on trajao, neće biti isti. Nikada više moji prohtjevi neće biti isti. Kao dijete su me čuvali pod staklenim zvonom i nisu me naučili, oni koji su trebali, životu. Željama, ciljevima, realizaciji svega zamišljenog. Sada sa 30 godina, a kažu bolje ikada nego nikada, shvatam riječ ŽIVOT i shvatam značenje tog pojma i realizacije istog.

Zivot

Svakodnevna borba i stremljenje onom višem, kao i dostizanje ciljeva – sve je to ubila ona moja letargija sa početka ove priče. Otišla sam na samoizlječenje. U planinu, sa vjetrom, pticama i insektima, medvjedima i divljim svinjama, i svojim vjernim čuvarom Vitom, mješancem belgijskog i njemačkog ovčara. Otišla da razmislim, o sebi, o njemu, o životu, o željama, o ciljevima, o planovima, o idejama, o načinu realizacije… O putu ka vrhu planine, posutim mnoštvom kamenja, sitnim i krupnim. Spoznala, shvatila, naučila – da život nikada ozbiljnije nisam shvatila i spoznala, da je život jedan i da jako kratko traje. Da se svakodnevno svim silama trebam truditi da realizujem svoje želje, planove, ideje. Jer samo tako mogu biti sretna i živjeti ispunjeno, a ne letargično kako je to do sada bilo.

Zahvaljujem se dragom Bogu što mi je otvorio oči i molim Ga da mi sada da snage (jer volje i želje imam) da ostvarim ono što sam zamislila. Svima vama koji čitate ovaj tekst, hvala što ste ga pročitali i nadam se da će vam barem malo pomoći, ukoliko i vi imate svojih unutrašnjih problema. (Ali dobro se zapitajte, jer ih ponekad imamo, a nismo ih ni svjesni, kao što ih ni ja nisam bila svjesna.)

Sada mogu mirne duše i srca, čistog razuma reći da sam pobijedila samu sebe. Da sam dobila rat protiv same sebe i da ću buduće bitke, kojih će sigurno biti, jer život je nepredvidiv, rješavati puno jednostavnije, jer znam šta i kako želim i znam da to moram ostvariti. 

Ovaj unos je objavljen u Živim/Radim/Putujem. Zabilježite trajni link.

Komentariši

